Vendégkönyv
Új Hozzászólás
Írja meg nekünk véleményét, tapasztalatát
Név
Email cím
Üzenet




  • Bányai P - 2017-11-21:
    2017.11.20-án foglaltam időpontot a Kerepesí úti szervízbe egy egyszerű kerékcserére.
    Mit a webes foglalási oldalon sem látható, ilyen lehetőség nincs is, csak egyéb gumival, kerékkel kapcsolatos munkavégzési lehetőség.
    Szöveges részben pontosan megadtam az autó típusát, évjáratát és hogy téli/nyári felnin lévő garnitúrát kell cserélni, csak kerékcsere TPMS programozással.
    Automatikus visszaigazoló e-mail megérkezett, de ha nem hívom fel a szervízt, akkor fölöslegesen érkeztem volna.
    A foglalt időben nem volt szabad szerelő állás, 1-2 órás várakozást ígértek telefonon.
    2014 év óta minden új autóba kötelező tartozékként beépített TPMS szerelésre és programozásra nincsenek felkészülve, nincs műszerük sem hozzá, ami ma már hihetetlen. CSak 3 évnél idősebb autókra specializálódtak? Így részemről felejthető cég, szolgáltató.
    • A választ írta: Kiss Emese

      Kedves Bányai Péter!

      Sajnálattal olvasom üzenetét.

      Továbbítottam a mai nap vezetőségünknek.

      Tisztelettel

  • Sebesi Sándor - 2017-11-20:
    Kétszer jártam a budaörsi szervizben a közelmúltban, az autómhoz tartozó rajongói klubban kaptam az ajánlást, bár nem volt annyira közel (Óbudáról indultam). Először csak általános nagyszervizre vittem az autót, az autót nagyon körültekintően átvizsgálták és mindenről korrekt tájékoztatást kaptam. A megbeszélt időben fogadták az autót és minden a terveknek megfelelően alakult. Néhány héttel később sajnos egy (mint később kiderült) már régebben megbúvó probléma miatt mozgásképtelenné vált az autó. Gyorsan intézett a szerviz trélert, és bár a gumicsere-időszak miatt nem az egyik pillanatról a másikra, de végül sikerült megtalálniuk a hiba okát. Nem volt egyszerű dolguk, mert a hibakódok nem vittek közelebb a megoldáshoz, és kívülről nem volt látható a hiba forrása sem. Le a kalappal! Természetesen ezúttal is mindenről konkrét tájékoztatást kaptam közben folyamatosan telefonon, a műhelyvezető végig teljesen segítőkész volt, ráadásul a munkadíj sem szaladt el a nehézségek ellenére sem. Röviden összefoglalva az ár/érték arány kiváló. :)
    Köszönöm!
    • A választ írta: Kiss Emese

      Kedves Sebesi Sándor!

      Köszönjük elismerő üzenetét.

      Feltétlenül elküldjük a budaörsi csapatunknak.

      Továbbra is várjuk szervizünben.

      Üdvözöljük a rajongói klubot!

       

       

  • Dr. Simonovits István - 2017-11-13:
    IstvánTisztelt Ügyfélszolgálat,

    Próbálok időpontot foglalni az óbudai műhelybe, most már harmadszor töltöm ki a téli gumi cseréhez az időpont foglalást de egyszer sem működik.

    Regisztráltam is, de akkor sem működik semmi.

    Kérném szépen mielőbbi rövid visszahívásukat, hogy időpontot tudjak foglalni.

    Köszönettel:

    Simonovits István
    06-30-9-777-107
    • A választ írta: Kiss Emese

      Kedves Simonovits István!

      Átadtam a szerviznek a mobilszámát, a szervizvezető fogja hívni.

      Üdvözlettel

       

  • Várdai Zoltán - 2017-10-31:
    Tisztelt KwikFit!

    A WebShop jelenleg hibásan működik. Az általam kiválasztott terméket, 4db
    Hankook
    W452
    175 / 65 R14 82T
    nem hajlandó betenni a kosárba!

    Köszönettel:
    Várdai Zoltán
    • A választ írta: Kiss Emese

      Tisztelt Várdai Zoltán, először is köszönjük szépen a jelzést. Sajnos nem minden böngészőre van optimalizálva a weboldal. Internet Explorer alól sajnos nem működik rendesen. Mi a Firefoxot vagy a Chromeot ajánljuk. Ha minden igaz kollégám már megkereste önt emailben az üggyel kapcsolatban. Remélem tudunk segíteni. Szép napot!

  • Nagy János - 2017-10-18:
    2017.10.18. 16:09 keltezéssel, János Nagy írta:
    Kedves Emese! Megkaptam a kártyát,köszönöm.Elégedett vagyok a szolgáltatásukkal,ügyfélbarát légkörrel,korrekt elszámolásukkal.
    Köszönöm és sok sikert a Vállalkozásukhoz!
    Tisztelettel:Nagy János
    Kedves Emese!Én mindíg vállalom és sajátomnak tartom a véleményem..Sok sikert Maguknak..Ha gond van a kocsival,Magukhoz fordulok..
    Tisztelettel:Nagy János
    • A választ írta: Kiss Emese

      Kedves Nagy János!

      Nagyon köszönjük elismerő szavait!

      Várjuk továbbra is szervizünkben.

       

       

  • Gábor - 2017-10-03:
    Tisztelt KwikFit!

    Veterán munkásautóval jártam Önöknél, nagy megelégedéssel.

    Az ex-Jugoszláv retróautócska elég ritka típus ma már de nagyon szerethető, kis Polski szemű, Zastava 1100/YUGO Skala 55 (Fiat 128, Év Autója 1970, Jugoszláv változat) alacsony fogyasztású, jól gyorsuló, könnyen kormányozható, a "Yugo-LADA", az egykori keleti blokk Toyota Yarisa.

    Sajnos az 1991-es év amikor a Yugókám született már nem volt olyan békebeli mint az 1950-es, 60-as, 70-es, 80-as évek, kitört sajnos a Jugoszláv háború és az egykori félszocialista paradicsomban-nyaralóállamban már az alkatrészhiány, embargók miatt a kocsiba Fiat Uno féltengelyek és egyéb "összeLEGÓzott" Fiat alkatrészek kerültek, amelyek eltérnek az "ős" Zastava 1100-tól.

    Alkatrészt ehhez a modellévhez a fenti miatt nem könnyű szerezni, még az ex-Jugoszláv államokban sem, a Unix-nál már előre félnek érkezésemtől, Bárdi már nem forgalmaz ehhez semmit de azért mindig akad valami számomra a Unixnál amivel a gép még épp életben tartható, köszönhetően a Veterán-os Autósboltoknak és az Autóbontóknak is, már telefonban hang alapján felismernek ha zörget náluk a "Yugós ember".

    Gyors időpontegyeztetés után emberséges hangnemben elvállalták minden nyafogás nélkül a gépkocsi repedt hűtővízgumicsövének cseréjét és a hűtőrendszer fagyállóval való feltöltését illetve a féltengelyek hibás gumiharangjainál az elfolyó váltóolaj miatt a váltóolaj és gumiharangok cseréjét, valamint a leszakadt váltó alsó porvédőt is kicserélték.

    Reggel vittem, délután már hoztam is el, a váltó jobb mint új korában, már nem akadozik!
    Árban is korrektek, a gépkocsi értékéhez igazították a számlát.

    Nagyon köszönöm a gyors és jól sikerült javítást illetve hogy ritka, veterán gépkocsikkal is foglalkoznak!
    Legközelebb is Önökhöz megy a: YUGO. YOU GO to KwikFit.
    • A választ írta: Kiss Emese

      Kedves Gábor!

      Örömmel olvassuk kedves sorait.

      Köszönjük, hogy szánt időt a visszajelzésre.

      Ha esetleg nincs még hűségkártyája, itt igényeljen a honlapunkon a

      "Hűségkártya" rovatban.

      Várjuk vissza szervizünkben.

       

       

       

       

       

  • Veres Krisztina - 2017-09-09:
    Fékhibás autóval sikerült "elcsorogni" a Béke úti szervizükig. A vezető, Walczer Ádám rögtön szemrevételezte az autót, és mutatta, hogy szerinte mi okozhatja a problémát. Másnap telefonon megbeszéltük, hogy mi lett az átvizsgálás eredménye, árajánlatot kaptam. Következő nap már csörgött is a telefonom, hogy elkészültek a javítással. Amikor visszamentem a szervizbe, nagyon pontos, részletes tájékoztatást kaptam az autó általános állapotával, az elvégzett munkával, a jótállással kapcsolatban is. Ügyfélorientált, udvarias kiszolgálás, gyors, szakszerű munka.
    Mindenkinek ajánlom!
    • A választ írta: Kiss Emese

      Kedves Krisztina!

      Bár minden nap így kezdődne!

      Köszönjük, hogy időt szakítottál arra, hogy elküld ezt a néhány sort.

      Nekünk sokat jelent!

      A Béke utcai szerviz nevében: szeretettel várunk vissza!

      További szép napot!

       

  • Zsolti - 2017-08-31:
    Sziasztok,

    Ez a 31.500.-Ft-os Műszaki vizsga díj komoly???
    Az ügyintézés melltartó nélküli csajok intézik - ezért ennyi???

    Üdv.
    Zsolti
    • A választ írta: Kiss Emese

      Kedves Zsolti!

      A műszaki vizsga tartalmazza a gépkocsi és gumiabroncsok teljes átvizsgálását.

      Amennyiben hibát találunk, árajánlatot adunk. Javítást csak a te jóváhagyásoddal kezdjük el.

      Ez vonatkozik az alkatrészcserére is. A vizsgára felkészített autót elvisszük a viszgaállomásra.

      Tehát, reggel beadod, délután átveheted az autód levizsgáztatva átveheted szervizünkben,

      közben végezheted a munkád, nem kell a vizsgára időt fordítanod...

      Így biztos lehetsz benne, hogy biztonságosan működő autót kapsz vissza....

      (Láttunk már frissen levizsgázott autót, mely enyhén szólva nem volt hiba nélkül.... és nem is egyszer)

      Második kérdésedre a válasz: szervizeinkben nem előírt viselet a melltartó  :)

       

  • Dobó László - 2017-07-21:
    Tisztelt Cég!
    igaz tavaly történt velem, de azóta sem tudom elfelejteni azt a precíz, és mondhatni forma 1-es gyors segítséget amit a kerepesi úti szervíz művelt velem :) sajnos eldurrant a hidraulika csövem és se szervó se semmi, autó megált, és pont a kwikfit mellet :( ami ezután történt az nem mindenapi az meg kell hagyni, srácok látták hogy baj van és kiszaladtak hozzám, majd együttes erővel félre toltuk a szerviz elé a audimat, és máris kezelésbe vették, átvizsgálás minden porcikára kiterjedt, találtak futómű hibát is, és ezt azt, aprólékokat, ott kellet hagyni az autómat 4 nap és csoda történt, mindent megjavítottak, és azóta is tökéletesen megy, sőt, műszakin is átment csont nélkül :) Az ő odaadásuk egyszerűen fenomenális, azt hittem hirtelen ezt álmodom, de nem. a kwikfit forma 1-es szolgáltatásokkal vetekszik azt megmondom :) tehát mindenki a kwikfitbe szervizeljen mert kitűnő a szolgáltatás, és az odaadás!
    • A választ írta: Kiss Emese

      Kedves László, a kerepesi srácok nevében is köszönjük a kedves üzenetet. Legközelebb is várunk szeretettel.

      A Kwik Fit csapata.

  • Sáfrán László - 2017-07-07:
    Ezer köszönet a Kwik fit Bèke utcai csapatànak!
    Tizenèves renaultból új autót kaptam vissza.
    Hibàtlan munka, korrekt àrak
    ès gyors àtadàs jellemzi kedvenc autószerelő csapatomat!
    Hankook gumik is szupercsendesek :)

    Köszönöm szèpen sràcok!
    :)
    • A választ írta: Kiss Emese

      Kedves László!

      Ezer köszönet az üzenetedért!

      Hibátlan munka, korrekt árak, gyors átadás,

      szupercsendes gumik....kedvenc szerelőcsapat...

      Erre csak ezt lehet válaszolni:

      Hibátlan, élményekben gazdag  nyaralást kívánunk!

      Kiss Emese

       

       

  • Tolnai Péter - 2017-06-30:
    Kedves KwikFit!

    Ma voltam a kecskeméti kirendeltségetekben a gépkocsimmal díjmentes átvizsgáláson és teljes megelégedéssel távoztam. Szerencsére nem volt az autómmal semmi komoly probléma, csak egy apróság, de jó hogy kollégáitok felhívták rá a figyelmem. Mégegyszer szeretném megköszönni a díjmentes átvizsgálás lehetőségét, és kérlek benneteket adjátok át jókívánságaimat a kecskeméti csapatnak.

    Üdv. Péter
    • A választ írta: Kiss Emese

      Kedves Péter!

      Köszönjük visszajelzését.

      A kecsekeméti csapatunknak máris átküldöm,

      hadd kezdődjön jól a hétfő :)

      Várjuk továbbra is szervizünben.

      Üdvözlettel

       

  • Fundelits György - 2017-06-19:
    Tisztelt KwikFit !

    Szeretném kifejezni elismerésemet, Mindler János szervizvezetőnek,a Budaörsi szervizükben.Ilyen vevő centrikus,korrekt hozzáállást garanciális probléma elintézése során,még sehol nem tapasztaltam Magyarországon,ahogy Mindler János irányomban,panaszommal szemben tanúsított.Kormánymű csere után jelentkező hibajelenség feltárásakor derült ki,hogy a cég alkatrész ellátó partnerének,hibás termékkatalógus információja alapján, szervó kormányos gépjárműbe való kormánymű került, a gépkocsimba,ami pedig nem rendelkezik azzal.Minden további nélkül,berendelt,ugyanattól a gyártótól,származó,több cikkszám alapján is beazonosított,másik ,már megfelelő darabot.Csere után,meglepődve tapasztaltuk,hogy a helyzet nem javult,sőt az új cseredarab,közlekedésre teljesen alkalmatlan,valószínűleg felújítása során ,nem megfelelő gyártástechnológia,vagy beszállítói alkatrész miatt .Ismételten,most már más gyártó termékét beszerelve,harmadszorra,tökéletes lett a gépjármű.Mindezt a legnagyobb jóindulattal,jó szándékkal tette,maga is beállva szerelni.Elhárított minden,a részemről hálám jeléül kifejezni kívánt kísérletet,azzal,hogy ez a részéről természetes,valamin,az általa képviselt cég ,csak a maximális vevői elégedettséggel prosperálhat.Még egyszer köszönet érte neki,és a szerelést végző kollégájának,aki,precíz,pontos munkát végzett.Ha minden szervizükben ilyen munkatársakkal büszkélkedhetnek,akkor azt hiszem a KwikFit jó hírneve,hosszú távon garantált.
    • A választ írta: Kiss Emese

      Kedves Fundelits György!

      Ha elsőre jó lett volna minden, akkor mondhatnánk, hogy ez szép munka volt!

      Bár jó lett volna az az alaktrész! Köszönjük elismerő visszajelzését.

      Időt, energiát szánt megírni a történteket.

      Igen, János kollégánk egyik legjobb Kwik Fit-es munkatársunk.

      Mit is jelent Kwik Fit-es? Azt, hogy ügyféleivel úgy törődik, mint ahogy egy kedves vendéggel szokás.

      Szeretettel várjuk vissza szervizünkbe.

       

  • Bagdi Péter - 2017-06-15:
    Tisztelt Hölgyem / Uram!

    2016.06.06-án foglaltam időpontot (Csepel - Kossuth Lajos utca) online a mai napra reggel 8 órára, amit a rendszerük egy e-mail formájában meg is erősített (ezt a rendelkezésükre tudom bocsátani, amennyiben szükséges).

    Ma reggel viszont azzal fogadott a kollégájuk, hogy csupán ma reggel nézte meg az ezzel kapcsolatos e-mailt (?), és nem tudja felvenni a rendelést, mert 6. emelőre tette a rendszer a foglalást, náluk pedig nincs is annyi. Azzal nyugtázta az egész helyzetet, hogy a rendszer még nem tökéletes.
    Csupán annyit javasolt megoldásként, hogy ott helyben felvehetünk egy új időpontot (a legközelebbi szabad időpont viszont 2 hét múlva lett volna esedékes), vagy próbálkozzak telefonon, majd a kezembe a nyomta a szervízek elérhetőségeit tartalmazó szórólapot.

    Csaknem 10 nappal korábban adtam le a sikeres foglalást, és ezalatt senki sem keresett meg azzal, hogy mégsem tudják tartani az időpontot. Nem tartom elfogadhatónak, hogy kollégájuk csupán MA reggel olvasta a foglalásommal kapcsolatos levelet, illetve az sem tűnik etikus magatartásnak, hogy a felelősséget - a rendszer hiányosságára hivatkozva - ledobta saját magáról, és engem büntetett azzal, hogy újabb 2 hetet kell várnom, ha a csepeli szervízben szeretném lebonyolíttatni az autó olajcseréjét.

    Korábban 2007 és 2014 között szinte kizárólag a Speedy (később KwikFit) szervízeibe vittem a kocsimat, és egyszer sem volt panaszom a szolgáltatásra. Egyetlen alkalommal történt hiba, de azt is a megfelelő hozzáállásal kezelte a kolléga akkor.

    Üdvözlettel:

    Bagdi Péter
    • A választ írta: Kiss Emese

      Kedves Bagdi Péter!

      Műszaki vezetőnk a mai nap felhívná ( 2017. 06.19.) telefonon.

      Egyenlőre nem sikerül, írtam emailt. Kérem hívjon.

      Az évszámot véletlenül elírta.

      Köszönjük, hogy közölte észrevételét.

       

  • Huszar Eva - 2017-06-11:
    Kedves KwikFit!!

    Nagyon elégedett voltam a Váci úti szervizzel #
    Gyorsak ,pontosak ,kedvesek.precízek!!
    Különösen elégedett voltam a szervizvezetovel Fejes Zsolttal.minden kérdésemre kedvesen türelmesen válaszolt és segítőkész volt!!

    Máskor is ide fogom hozni az autókat#!!
    • A választ írta: Kiss Emese

      Kedves Huszár Éva!

      Továbbítom kollégámnak kedves szavait.

      Örülünk, hogy meg van elégedve szervizünkkel.

      Továbbra is várjuk szeretettel

       

       

  • Major Melinda - 2017-03-03:
    Napok óta nem veszik fel a telefont a váci úti szervizükben. Így lehetetlen időpontot egyeztetni.
    • A választ írta: Kiss Emese

      Kedves Major Melinda!

      Sikerült a Váci úti szervizünkkel beszélni?

      Ha nem, kérem adja meg a mobilszámát, hogy a szerviz fel tudja hívni.

      Mindenképpen várom a válaszát.

      Az email címére küldött üzenetem visszajött.

      Köszönöm

  • Srankó Tamás - 2017-03-01:
    Kedves KWIKFIT!

    Ma voltam önöknél a szentendrei úti szervízben egy futómű javítás miatt, és csak a köszönetemet szeretném kifejezni az ott dolgozó szakembereknek az elvégzett munka minősége és gyorsasága miatt.
    Köszönöm a korrekt tájékoztatást Tóth Tamás kollégájuknak is.
    Csak ajánlani tudom mindenkinek!
    • A választ írta: Kiss Emese

      Kedves Ügyfelünk!

      Köszönjük a jó szót!
      Máskor is várjuk véleményét.
      Várjuk vissza szervizünkben!

      Üdvözlettel
      Kwikfit Ügyfélszolgálat

  • Emberek Vagyunk Egyesület - 2017-02-21:
    Az Emberek Vagyunk Jótékonysági Egyesület Balabán névre hallgató Fiat Multiplája ma ingyenes átvizsgáláson vett részt a budaörsi csapatnál. :) Köszönjük a lehetőséget :)
    • A választ írta: Kiss Emese

      Köszönjük a kedves szavakat!

      Várunk máskor is benneteket.

      Kwik Fit ügyfélszolgálat

  • Szabó-Strausz Dávid - 2017-02-09:
    Tisztelt Kwikfit!

    Köszönöm a gyors és rugalmas segítségüket (Kerepesi úti szervíz)! Értve ezalatt azt is, hogy gyors és költséghatékony megoldásokat ajánlanak, várakozás és felesleges körök nélkül!
    • A választ írta: Kiss Emese

      Kedves Dávid!

      A Kerepesi úti szervizben dolgozó kollégáim nevében nagyon köszönöm, hogy időt és energiát szántál üzenetedre.
      Kollégáim lelkiismeretes munkájának elismerését örömmel olvassuk.

      Várunk továbbra is szervizünkben

      Kwik Fit ügyfélszolgálat

  • Varsányi Péter - 2017-02-09:
    Sziasztok!

    Tegnap voltam nálatok ingyenes műszaki vizsgálaton a budaörsi szervizbe, konkrét hibával kapcsolatban. A hibákat sikeresen feltártátok és a mai napon ajánlatot is kaptam a javításra, ezt köszönöm. Ami sajnos az első percbe megmérgezte a jó benyomást, hogy a kollégátok aki beállt a szervibe, nagy gázzal ment egy kört az autóval. Én azért sétáltam ki az ügyfélváróból, mert az autóval a szervizkaputok elé álltam és onnan a kolléga elállt. Nem értettem hogy hova ment. Mikor kiléptem a váróból épp előttem, húzott el az autóval olyan tempóban amit nem kéne, hogy megengedjen magának. A hiba ami miatt bevittem, hogy a kormány fordításakor kopogó hang hallatszik. Amennyiben próba út szükséges eddig minden esetben megkértek, hogy menjek , hogy a hangot vagy hibát azonosítsuk. Az ülésre tettek fóliát de a bőr kormány és váltógomb ragadt miután beültem. Lehet, hogy csak nekem volt kellemetlen ez az egész, de úgy gondolom, hogy erre jobban figyelnetek kellene. Üdv. Péter
    • A választ írta: Kiss Emese

      Kedves Péter!
      Köszönjük, hogy megosztottad velünk a tapasztalatod.
      A belső folyamatunknak megfelelően az ügyfél részletes tájékoztatása nálunk alap. Bármit is tenni készülünk az autóval, azt az ügyféllel előzetesen megbeszéljük, tájékoztatjuk, elmagyarázzuk, hogy mindent értsen.
      Az, hogy nem kérdeztek meg arról, mennél-e próbaútra, az, hogy nagyobb sebességgel hajtotta a kollégánk a kocsit, az, hogy nem tisztán adtuk át a kocsit, mind helytelen.
      Emailen, telefonon megkeresünk.
      Az építő szándékú kritika hasznunkra válik.
      Üdvözlettel
      Kwik Fit ügyfélszolgálat

  • Frank Deli - 2016-11-03:
    Üdvözlöm önöket
    Azt szeretném megkérdezni hogy mennyibe kerülne egy vezérlés csere egy Peugeot 407 SW 2.0l diesel 2005.03.évi kocsinál.
    Válaszukat előre is köszönöm
    Tisztelettel
    Frank Deli
    • A választ írta: Kiss Emese

      Kedves Frank!

      Kérem, hogy a legközelebbi szervizünket hívja fel. Pontos árajánlatot csak szerelőink tudnak adni, akik készséggel állnak az Ön rendelkezésére.

      Szervizeink:
      http://www.kwikfit.hu/szervizek/

      Gépkocsi átvizsgálása díjtalan, főbb munkadíjaink a következők:
      http://www.kwikfit.hu/munkadijtablazat/

      Kwik Fit Központ

  • Cseh Jánosné Ildikó - 2016-09-26:
    Több éve-nyitásuk óta- járok az Önök győri /Szent Imre u.-i/ szervizébe! Csak pozitív véleménnyel nyilatkozhatok
    a vezetőjükről és a kollégáikról! Évente többször viszem autómat a meghirdetett akciós vizsgálatokra, különböző
    meghibásodásokra, műszaki vizsgáztatásra, stb. Mindig minőségi-korrekt munkát kaptam tőlük, sem időpontokkal, sem a számlázással nem volt soha probléma!! Mindenkinek jó szívvel ajánlhatom ezt a csapatot!! Köszönettel Csehné Ildikó
    • A választ írta: Kiss Emese

      Kedves Csehné Ildikó!

      Köszönjük, hogy vette az időt, fáradságot, hogy elküldje nekünk megtisztelő üzenetét.

      Örülünk, hogy szervizünk munkájával kiérdemelte a bizalmát.

      Üdvözlettel
      Kwik Fit ügyfélszolgálat

  • H János - 2016-08-31:
    A mai napon olajcserét kértem az autómra. Akciós hirdetésük így szólt.
    Olajcsere 9.790 Ft-tól
    Olajcsere: 4 liter olaj + munkadíj (szűrő nélkül)
    Mobil 5W 40 Super 3000: 12.990
    A következő számlát kaptam.
    Mobil 5W 40 Super 3000 motorolaj 12990Ft.
    OLAJSZŰRŐ 3560Ft.
    Munkadíj 3400Ft.
    A problémám az hogy a hirdetésük félrevezető, mivel a munkadíjat a szűrő felszerelésért felszámították, holott az akciós hirdetésben a munkadíj benne van a 12990 Ft.-os díjban.Ezt a munkatársuk úgy magyarázta, hogy csak akkor igaz ez ha levegőszűrő és pollenszűrő cserét is kértem volna.Mindez a Béke úti szervizben történt.
    • A választ írta: Kiss Emese

      Kedves H. László!

      Kollégánk értelmezte rosszul az akciót.
      Önnek visszajár a munkadíj.
      Kollégám mentségére: nemrég kezdett cégünknél.
      Nevében is elnézést kérünk.
      Arra kérem, térjen vissza a szervizünkbe, ott visszafizetik önnek a 3.400 Ft-ot. Elnézést az okozott kellemetlenségét.

      Az akció érhető: 4 liter olaj + munkadíj (mármint a csere) bruttó ára van megadva, a szűrő az árban nincs benne.


      A szervizt értesítettük, minél előbb szíveskedjen felkeresni.

      Üdvözlettel
      kwik Fit Központ


      Kedves H. János!

      Köszönjük, hogy már a mai napon visszament a szervizbe, és elrendeződött a jogos panasza. Máskor is, amint valamivel nem elégedett, rögtön szóljon, a szervizben, vagy akár ugyanígy üzenetben.

      Várjuk továbbra is a Kwik Fit-ben.
      Üdvözlettel
      Kwik Fit Ügyfélszolgálat

  • K.Sándor - 2016-08-08:
    Tisztelt Kwik Fit!

    A múlt hét szerdára 08.03. kaptam időpontot olajcserére (olaj-,levegő-,pollen-,kartergáz-,üzemanyag szűrő) a Váci úti szervizbe egy BMW X3 autóra amit előtte két héttel vettem és ami addig hibátlanul működött több száz kilométeren keresztül. Kaptam egy számlát délután amin nem derül ki milyen típusú alkatrészek kerülnek az autóba, és a számlán garanciára sincs utalás. Szóban azt a tájékoztatást kaptam hogy német alkatrészek. Miért okoz gondot feltüntetni a számlán vagy az állapotlapon. Kaptam két hibátlan állapotlapot a gumi és az autó műszaki állapotáról pecsét nélkül július 8-ra dátumozott időbélyegzővel. Másnap reggel indítom az autót kijelez a hűtővíz checklámpa és a szervízig nem is melegszik fel a motor. Előtte ezzel nem volt gond. Tehát vissza a szervízbe ahol közli a valóban segítőkész munkafelvevő hogy nincs víz a tartályban, ezért tölt bele fél litert lehet hogy hengerfejes vagy vízpumpa. Jövő héten hozzam be. Azt hiszem mindketten tudtuk hogy ez aligha fog megtörténni pedig tényleg segítőkész volt. Finoman megemlítem hogy a tegnap még állapotlap szerint kiváló autó aligha hengerfejes esetleg nincs e összefüggés a tegnapi látogatásom és a vízhiány között, de hogy is feltételezhetem hiszen csak az olajleeresztő csavart csavarták ki. Értelmetlennek tartottam megemlíteni hogy pl. a vízhőfokot is megmérték az állapotlap szerint. Persze tudom az július 8-án történt. Mielőtt még cinikusnak tartanának szomorú vagyok. Nem felejtem el amikor telefonon bejelentkeztem és megkérdeztem mennyi idő az olajcsere, a kollégájuk azt mondta egy napra ott kell hagyni az autót mert nem autóalkatrészkereskedés hanem MÁRKASZERVIZ vagyunk. Kivánom önöknek hogy egyszer méltó legyen a cég nem csak szóban hanem szolgáltatásban is a márkanévre. Azóta megint több száz kilométert mentem az autóval hogy jöjjön elő a víz probléma ha van. Természetesen semmi baja az autónak..
    Üdv: K.Sándor
    • A választ írta: Kiss Emese

      Kedves K.Sándor!
      Arra kérem, erre az email címre küldje át lenne olyan kedves
      a mobilszámát és a kocsijának rendszámát
      info@kwikfit.hu
      Üzenetét továbbítom vezetőségünknek.
      A műszaki vezetőnk feltétlenül szeretné önnel a történteket megbeszélni.
      Kwik Fit Ügyfélszolgálat

       

      Kedves K. Sándor!

      Köszönjük hogy közölte velünk észrevételeit. A műszaki vezetőnkkel történt megbeszélteket összefoglalva:

      A számlán valóban jobb lenne, ha az alkatrész típusa is szerepelne…rajta leszünk.

      A számla a garanciát azért nem tartalmazza, mert arról az ügyfélváróban igencsak részletes szórólap áll ügyfeleink rendelkezésére elolvasni, elvinni. Az ön kocsijába beszerelt alkatrészekre 1 éves garanciát vállalunk.

      A vízrendszert nem bontottunk meg, mert erre nem volt szükség.

      Javaslatunk: hetente ellenőrizze a vízszivárgást.

      Jelenleg a kocsi az elmondás szerint rendben van. Két-három hét múlva telfonon felkeressük, hogy ismét átnézzük a kocsiját. Ha addig is bármit észrevesz, forduljon ismételten hozzánk, és arra kérjük, a bizalmát szervizünkben erre a pár hétre őrizze meg, valóban segítő szándékkal vagyunk ön iránt.

      Kwik Fit Ügyfélszolgálat

  • Kwik Fit vezetőség - 2016-08-08:
    Kedves Ügyfeleink, Weboldal Látogatók!

    Minőséget adni munkában, alkatrészben, megfizethető áron – erre törekszünk.
    Mindezt egyszerűen, érthetően, igyekezve kiérdemelni ügyfeleink bizalmát.

    KIZÁRÓLAG olyan munkát végzünk el, amire garanciát tudunk vállalni.
    KIZÁRÓLAG olyan beszállítóktól vett alkatrészt építünk be, amire garanciát adhatunk

    A Kwik Fit MINDEN ÁLTALA BESZERELT alkatrészre garanciát ad.

    Bizonytalan időre tartó felújítást (barkácsolást) nem végzünk. Bontott alkatrészeket nem szerelünk be.

    Folyamatunk röviden:
    Miután ingyenesen átvizsgáltuk az autóját, írásos árajánlatot adunk a szükséges javításról, mely nem jelent elkötelezettséget.
    Ön dönti el, hogy megrendeli-e az árajánlatunkban foglaltakat, vagy sem
    Kizárólag az árajánlat elfogadása után cseréljük az elhasználódott alkatrészeket
    A kiszerelt alkatrész becsomagolva elvihető
    Szervizeinkben az átvizsgálás, javítás végignézhető.
    Munkadíjaink fix díjak

    Mindezek mellett az átvizsgálás eredményét, szóban, írásban közöljük, elmagyarázzuk.
    A számla összege mindig egyezik a kiadott árajánlat összegével (ha ön nincs jelen, telefonon közöljük, beleegyezése nélkül nem javítunk).

    Ami a Kwik Fit-ben díjtalanul igénybe vehető:
    Műszaki átvizsgálás (a futóművet, féket is ellenőrizzük)
    Gumiabroncs-átvizsgálás

    Mindezek betartása a Kwik Fit-nél alap.
    Ügyfeleink bizalma mindennél fontosabb szolgáltatásunkban.

    Várjuk önt is a Kwik Fit-ben.

    Kwik Fit vezetőség
  • Lossos Borbála - 2016-07-25:
    Kedves Kwik Fit!
    Az imént időpontot foglaltam komplex klímatöltésre és fertőtlenítésre, de sajnos először rossz időpontot választottam. Tehát 2016.07.26-án 14:00-ra NEM viszem az autót, hanem 2016.07.27-én de. 10:00-re viszem a Váci úti szervizbe.
    Üdvözlettel, Lossos Borbála
    • A választ írta: Kiss Emese

      Kedves Lossos Brobála,

      továbbítottam üzenetét a szervizbe,
      semmi gond, várják kollégáim
      2016.07.27-én de. 10:00-re.

      Megadom a szerviz elérhetőségét legközelebb, ha
      ilyen előfordul, kérem a szervizt szíveskedjék felhívni.
      Tel: 236 05 24
      Mob: 20/349 51 59
      Email: vaci@kwikfit.hu

      Köszönjük üzenetét
      Kwik Fit Központ

  • Vesszős Tamás - 2016-07-20:
    A mai napon a Budapest Béke úti szervizükben jártam
    Tapasztalataim....
    2001 es suzuki swift sedan autóm 2 es fokozatást hol sikerül kapcsolni hol nem(ezzel mentem be a szervízbe)
    Kértem a hiba javítását.
    Az autót ott hagytam a szervízben délelőtt 10 óra környékén.
    Azt közölték velem hogy simán megcsinálják még ma!
    Délután hiába vártam a telefont hogy mi a helyzet az autómmal, így telefont ragadtam.
    Közölték velem menjek be és elmondják mi az álláspontjuk, ajánlatuk.
    Azt a tájékoztatást kaptam hogy mivel kopott az autó teljes váltót működtető rendszer ezt cserélni kell.
    Váltókulisszát,váltóbovdent akartak cserélni, elmondásuk szerint az anyag költség 100 ezer forint felett van.
    Én rákérdeztem hogy miért kell kicserélni a váltókulisszát, váltót működtető mechanizmust,(két bovden és több rudazat működteti), ők erre közölték mert kopott az egész rendszer és ez okozza a kettes sebesség kapcsolási nehézségeit.
    Kérdeztem hogy akkor most a kulissza vagy a bovden vagy mi a hiba forrása, de a válaszuk és a tapaszataltak alapján érzékeltem hogy nem bontották meg az említett alkatrészeket csak egyből cserélni akarták ami meglepő egy 15 éves autó esetén.
    Ja és kaptam mellé egy másik "állapot felmérés" nevű lapot is (amit nem kértem) hogy 2 első kerék csapágy csere idősek a gumijaim csere, fék csövek csere beázik az egyik index csere, javasolt az olajcsere(amit nem tudom miből állapítottak meg, biztos van olaj vizsgáló laborjuk)
    Én jeleztem hogy nem felújítani akarom az autót csak a hibát szeretném kijavbítattni akkor nem reagáltak erre érdemben.
    Így a kb 200-300 ezres leendő számla miatt szolgáltatás megrendelése nélkül elhagytam a szervizt.

    És elmentem egy másik szerelőhöz.....
    Dunakeszi suzukikkal foglakozó cég(suzuminn) ahova fél 5 kor érkeztem és elmeséltem hogy jártam.
    Egyből próbaút, szemrevételezéses vizsgálat,
    Ahol megállapították hogy a váltókulisszának semmi baja.
    És megmutatták, megmagyarázták mi a hiba oka.
    Laikusan leírom...
    A váltó ha 4 esből rakják kettesbe akkor beveszi mindíg.
    Ebből jöttek rá kb 2 perc alatt hogy a laza(kopott) részt kell kicserélni.
    Egy menetes részből kopott le egy kis menet rész így laza volt.
    (laikus vagyok így nem tudom szakszerűen leírni)
    Egy kis váltó kar mocogtatás és egy pöttynyi hegyesztés és 5000 forint kifizetése után a váltó tökéletesen kapcsolta a 2-es fokozatot.
    Konklúzió:
    Az önök alkalmazottainak 0.0 az autószerelői tudása, csak az alkatrészeket cserélgetik tallálomra az ügyfél pénztárcájának kárára.(Mondjuk az enyém kárára szerencsére nem)
    Egy 15 éves autón 50 ezer forintos alkatrészeket akartak volna velem megfizetteni úgy hogy fingjuk nem volt mi a a hiba forrása.
    Ezek alapján az a megállpításom, hogy ha valakinek olajcsere vagy gumicsere kell akkor menjenek az önök szervizébe nyugodtan, de "autót javíttatni" ne önökhöz vigye az ember az autóját!
    Ha a cég vezetőit érdekli az eset keressenek nyugodtan részletesebben is el tudom mondani a tapasztalataimat.

    Önöknél van ez az 5 szabály.
    Pl: Azt cserélik amit muszály.
    Igen ám de mi van ha fingjuk nincs hogy mit muszály cserélni?
    Az ügyfél fizeti meg az alkalmazottak szakmai tudatlanságát?
    Én nem voltam erre hajlandó!
    Vannak akik biztos.
    Sajnos.
    • A választ írta: Kiss Emese

      Kedves Vesszős Tamás!

      Üzenetét továbbítom a műszaki vezetőnknek.
      Ő fogja Önt telefonon felkeresni az eset tisztázása végett.
      Kérem emailben küldje át nekem mobilszámát.
      info@kwikfit.hu

      Üdvözlettel
      Kwik Fit Központ

      Kedves Vesszős István!

      A műszaki vezetőnkkel folytatott telefonbeszélgetés alapján
      szervizünk 100%-os megoldást akart adni a probléma megoldására,
      ezért javasoltuk az alkatrészek cseréjét. Az Ön elmondás szerint
      voltak olyan alkatrészek amit a másik szerviz szerint nem kellett volna cserélni.
      A mi kollégáinknak más volt a véleménye. Végleges megoldásra törekedtek.
      A kérdéses alkatrészeket a műszaki vezetőnk jelenlétében szervizünk
      ismét átvizsgálná, amennyiben Ön ezt elfogadja.
      Kizárólag olyan munkát végzünk, amire garanciát tudunk vállalni.
      Bizonytalan időre tartó felújítást nem végzünk, bontott alkatrészeket
      sem szerelünk be.

      Köszönjük, hogy közölte velünk észrevételét.
      Várjuk szíves visszajelzését erre az email címre: info@kwikfit.hu

      Üdvözlettel
      Kwik Fit Központ

  • Robi - 2016-07-08:
    Jó napot!
    Érdeklodni szeretnék, hogy Peugeot 407 SW FAP 1,6 hdi 110 lóero, mennyibe kerul a teljes vezérlés csere vízpumpával egyutt.
    koszi a választ elore is.
    Robi
    • A választ írta: Kiss Emese

      Kedves Robi!

      A legközelebbi szervizünket hívja fel. Pontos árajánlatot csak akkor tudnak adni, ha átvizsgálják a kocsit (díjtalanul). Látatlanban, átvizsgálás nélkül hozzávetőleges árajánlat adása kockázatos....

      Szervizeink:
      http://www.kwikfit.hu/szervizek/

      Egyébként egy kis tájékoztató főbb munkadíjainkról:
      http://www.kwikfit.hu/munkadijtablazat/

      Kwik Fit Központ

  • Bakoss Kata - 2016-07-04:
    Kedves Kwik Fit!
    2016. 07. 01 voltam a Csepeli Kwik Fitben. Nem működött a klímám, megkértem, hogy nézzék meg, töltsék fel, tisztítsák ki. Egy óra múlva vissza mentem, ahol úgy fogadott az úr, hogy hát sajnos nincsennek jó hírei, ki kell cserélni a kompresszort, gyönyörűen kinyomtatva, összeállított egy árajánlatot 113000ft-ról. Majd megemlítette még, hogy elsőre ennyi, de elképzelhető, hogy ha szét szedi még több hibát fog találni és körülbelül 500000ft körül fog megállni az ár. Szomorúan eljöttem, ráadásul nagy szükségem lett volna a klímára épp. Még aznap kaptam egy ajánlást egy klímaszerelőre, ahova bejelentkeztem, mondta, hogy elképzelhető, hogy azért nem kell mindent kicserélni ,csak egy-két tömítést. Oda mentem, majd mondta, hogy Neki ez fura mert a VW-ben nem szokott elromlani. Feltöltötte gázzal, kipróbálta ránk nézett és csak annyit mondott: Van egy rossz hírem: Magukat átverték. És láss csodát a híres szuper Kwik Fitben újra átlettünk vágva, röpke 113000ft-al. Még annyit hozzá tennék, hogy az Úr volt annyira kedves,l hogy leszívta a gázt amivel feltöltötte a klímát, mondván ,hogy így úgy sincs értelme ha benne van, és nem kér pénzt, viszont megadja a saját névjegyét, hogy kérjek időpontot Nála jövőhétre... Elkeserítő, hogy a mai vilàgban senkiben nem bízhat már meg az ember.
    • A választ írta: Kiss Emese

      Kedves Bakoss Kata!

      Levelét továbbítom vezetőségünknek,
      Műszaki vezetőnk még a mai nap folyamán felhívja önt, hogy szóban is meghallgassa a történteket.
      A szervizben pedig megvizsgálja, hogy történhetett mindaz, mait leírt.

      Kérem várja műszaki vezetőnk hívását.
      Üdvözlettel
      Kiss Emese
      Kwik Fit Központ

  • Márkus-Simon Szilvia - 2016-07-01:
    Bajba jutott Anyuka - Azonnali, szakszerű segítség

    Kedves Kwik Fit Óbuda Munkatársak!

    Tegnap este 3/4 6 felé álltam félre árnyékos helyet keresve a velem utazó 8 hónapos kisfiammal, (mint utóbb kiderült éppen a Kwik Fit szervíz területére), miután a közeli lámpás kereszteződésnél felismertem, hogy beesett a fékpedál, és gyakorlatilag teljesen megszűnt a fékhatás az autómban.

    Megkérdeztem, várakozhatnék-e az árnyékban, míg értünk jön a Férjem. Miután kiderült mi a baj, rögtön négyen termettek ott, hogy segítsenek. Pár perc múlva már emelőn volt az autó, kisfiammal pedig a hőség elől enyhülést találva, az irodában várakozhattunk. A férjem csak este negyed 7 után ért oda, zárás után, de a szerviz munkatársai megvárták velünk, hogy odaérjen. Teljes mértékben biztonságban éreztem magunkat.

    Másnap reggel fél 9-kor már jött is a hívás a pontos diagnózissal, és a várható költségekkel, melyeket a tényleges költségek sem szárnyaltak túl, sőt... :) Délután 4 körül már készen volt az autó, 3/4 5 körül értünk oda érte. Gyakorlatilag 24 óra leforgása alatt újra itthon alszik velünk Puntoka, újra tökéletesen működő fékrendszerrel, mely a kisfiunk maximális biztonsága miatt (is) kiemelt fontosságú.

    Ezúton is szeretném megköszönni a segítséget, a gyors és szakszerű munkát, a pontosságot és a megbízhatóságot, melyet végig a szervizben tartózkodás alatt a munkatársakkal tapasztaltam.

    Üdv Mindenkinek:
    Puntos Mami :)
    • A választ írta: Kiss Emese

      Kedves Puntos Mami!

      Hiába, ezek a Kwik Fit Fiúk! Minden jó, ha a vége jó...köszönet, hogy megosztotta velünk a történteket, örülünk, hogy tudtunk segíteni :)
      Ha esetleg még nyáron hosszabb útra mennek a kocsival, hozzák be egy műszeres átvizsgálásra, ami most díjtalan...megéri.
      Hosszú útra jó nyugodtan elindulni.
      Köszönet a Szentendrei úti szerviz nevében kedves visszajelzéséért
      Szép, tartalmas nyarat kívánunk!

      Kiss Emese
      Kwik Fit Központ

  • Horváth Csaba - 2016-07-01:
    Tisztelt Ügyfélszolgálat!

    2016.06.28-án voltam az Önök csepeli szervizében klíma ellenőrzésre, fertőtlenítésre. Volt időpontom, így azonnal fogadtak, a kulcsot, forgalmit átvették, az szervizelés árát előre megmondták és másfél óra múlva már vehettem is át a makulátlanul működő klímás autóm. Az autószerelő kollégájuk nagyon segítőkész volt, minden kérdésemre készséggel válaszolt.
    Ezúton szeretném tehát maximális elégedettségemet tolmácsolni Önök felé, klíma karbantartással a későbbiekben is a Kwik Fit szervizt fogom keresni.

    üdvözlettel

    Horváth Csaba
    • A választ írta: Kiss Emese

      Kedves Horváth Csaba!

      Örömmel olvassuk visszajelzését.
      Vette a fáradságot és írt nekünk.....
      Köszönjük szépen.

      A szerviznek továbbítom üzenetét.

      Üdvözlettel
      Kiss Emese
      Kwik Fit Központ

  • Somogyi Gábor - 2016-06-26:
    Tisztelt Marx Károly műszaki igazgató úr!

    Köszönetemet szeretném kifejezni Ön felé mivel az Önök cégében eddig még nem csalódtam és a legutóbbi alkalommal is nagyon korrektül jártak el. 2011-óta hordom Önökhöz Daewoo tacuma gépjárművem, sajnos 2016 márciusában történt egy vezérműszíj szakadás, ahol a motor felsőrészét kellett javítani, ami 305 000 Ft-os költséget jelentett. A javítás követően nem volt minden tökéletes a gépjárművön, egy alkalommal le is állt és újra Önökhöz kellett vontatni. A felújításra vállaltak garanciát, tehát meg is nézték és próbálták a hibát elhárítani, ami nem nagyon ment, mivel az autó továbbra is füstölt és az olaj fogyás is meg emelkedett. Ezért 2016 májusában megint vittem Önökhöz az autóm, hogy a hibát oldják meg elvégre nem volt olcsó a javítás. A szervizbe mondták, hogy vissza küldik oda, ahol a motor javítást végezték, én azt hittem ez is garanciális javítás lesz, mivel ugye azóta voltak hibák mióta az első alkalommal javították a motort. Az autó elkészült a szerviz hívott, hogy mehetek az autóért és minden jó, de ez 150 000 Ft lesz mivel a motor alsó részén volt a hiba. Ezt az összeget nem mondták nekem előre és nem voltam rá felkészülve, 2 napig a gutaütés kerülgetett, addig míg el nem jutottam Önhöz és olyan pozitív hozzá állást és ügyfél centrikusságot tapasztaltam amit máshol eddig még nem kaptam meg. A javítás költségét az Önök cége vállalta, amit nagyon köszönök Önnek és a cég minden munkatársának, valamint külön a Kerepesi úti szervizük és minden kollégájának. Csak ajánlani tudom Önöket mindenkinek. KÖSZÖNÖM!
    • A választ írta: Kiss Emese

      Kedves Somogyi Gábor!

      Munkára, alkatrészre garanciát vállalunk. Sajnáljuk, hogy pár napig kellemetlenül érezte magát. Örömmel tölt el bennünket azonban az, hogy a végkifejlettel elégedett -- törekvésünk, hogy minden ügyfelünk elégedett legyen.
      A garanciafolyamatunk gyors, a honlapunkon tájékoztatást adunk róla ügyfeleinknek.

      Még egyszer köszönet a visszajelzésért, és balesetmentes vezetést kívánunk....továbbá kellemes nyarat!

      Üdvözlettel
      Kiss Emese

  • Deli Zoltán - 2016-06-16:
    Tisztelt KwikFit autószervíz

    Én egy skoda octavia személygépkocsival voltam Önöknél tavasszal. Klíma karbantartást kértem (töltés, szűrő csere). Kiszámlázták, kifizettem. Mentem a dolgomra.

    Pár hete kötelező szervízen voltam márkakereskedésben a kocsival és jelezték, hogy a klíma szűrő legalább 2 éve nem volt kicserélve.

    Mivel már korábban is voltak apróbb negatív tapasztalataim (eltűnt az 5 literes ablakmosó folyadék, nem hívnak vissza, utólagos ármódosítás) én inkább máshova hordom az autómat.

    Deli Zoltán
    • A választ írta: Kiss Emese

      Tisztelt Deli Zoltán!

      Köszönjük, hogy megosztotta velünk tapasztalatát.
      Tapasztalata sajnos negatív és nem pozitív.
      Kérem írja meg elérhetőségét az email címemre:
      info@kwikfit.hu
      Műszaki vezetőnk fel fogja hívni Önt.

      Üdvözlettel
      Kwik Fit Központ
      Kiss Emese

  • B. Ferenc - 2016-06-09:
    Kedves KwikFit,

    Most jártam először a budaörsi szervizben. 1 nap alatt megvolt minden amit kértem, ráadásul még át is nézték az autót. Korrekt tájékoztatás, korrekt árak, udvarias kiszolgálás - köszönöm és csak így tovább!

    Köszönettel:
    Ferenc
    • A választ írta: Kiss Emese

      Kedves Ferenc!

      Örömmel olvassuk üzenetét. Köszönjük, hogy idő és energiát szánt e néhány sorra, mellyel budaörsi szervizünk mai napját széppé tette.
      Jólesik a jó szó. Kérem, itt kérjen hűségkártyát: http://www.kwikfit.hu/husegkartya/

      Üdvözlettel
      Kwik Fit központ

  • Hornok Lászlóné - 2016-05-24:
    Agócs Zoltán szervizvezető (Kerepesi út) személyében egy rendkívül jó embert ismertem meg.
    Az ügyfelekkel való kedvessége, törődése, türelme, szakmai hozzáértése 5*.
    • A választ írta: Kiss Emese

      Kedves Hornok Lászlóné!

      Köszönjük kedves szavait, továbbítom a kollégáimnak.

      Üdvözlettel
      Kwik Fit Központ

  • Kovacs Tibor - 2016-04-01:
    Tisztelt Kwikfit szerviz!
    En egy audi tipusu gepkocsival fordultam hozzajuk a kerepesi uti szervizt valasztottam közelsege miatt.
    Nagyon segitőkeszek mindenbe es pontosan precizen megcsinaljak a munkajukat!Mindenröl kellöen tajekoztatnak!Tovabbiakban is őket valasztom most epp nyarigumi vasarlas es csere majusban müszaki vizsga! Mindenkinek csak ajanlani tudom! Köszönettel
    Kovacs Tibor
    • A választ írta: Kiss Emese

      Kedves Kovács Tibor!

      A jó szó mindig jólesik. Örülünk, hogy meg volt/van elégedve velünk. Kollégáimnak továbbítom üzenetét.
      Várjuk a jövőben is szervizünkben.
      Nagyon kedves, hogy szánt időt arra, hogy mindezt közölje velünk.

      Kwik Fit Központ

  • Kovács Andor - 2016-03-19:
    Tavaly szeptember 5én hoztam el a csepeli Kwikfitből az autót miután hengerfejes lett és ezt javították 220.600 ft-ért. Ebben felszámoltak részemre fagyálló folyadék G12 egy darab 3989 ft-ért. 2 napja elkezdte kinyomni a vizet a hűtő, gondoltam lecserélem a hűtősapkát mert már volt ilyen 1x. 2015 09 05 ÓTA NEM NYÚLT SENKI AZ AUTÓHOZ. Az alábbi kép fogadott mikor levettem a hűtősapkát : http://kepfeltoltes.hu/view/160319/kosz_www.kepfeltoltes.hu_.jpg meggondolandó hogy máskor oda vigyem a kocsit...
    • A választ írta: Kiss Emese

      Kedves Kovács Andor!

      Köszönjük, hogy jelezte észrevételét. A fotót nagyon jól tette, hogy mellékelte. Mobilszáma rögzítve van rendszerünkben. Műszaki vezetőnk ma délelőtt hívni fogja.

      Az emailt is megkaptam, köszönöm. Így egyszerűbb továbbítanom a vezetőségnek.

      Kwik Fit Központ

  • Jándek Gábor - 2016-03-17:
    2016.03.10-én voltam a budaörsi szervizükben és sikeresen kijavították azt kipufogó hegesztési hibát,
    amit előzőleg egy másik szervizükben "követtek el". Azonnal jeleztem panaszom Önöknek
    a központi email címükre írt üzenetemben.

    Budaörsön nagyon szép munkát végeztek, szinte észre sem lehet venni a varrat nyomát.
    Olajcserére is oda vittem az autó és gumikat is cseréltek rajta.
    Teljesen nyugat európai színvonalat képvisel a szerviz mind szakértelemben, felszereltségben és tisztaságban.
    Kiemelném Ascsillán Gergő szakértelmét és ügyfélbarát hozzáállását.
    Köszönöm ezúton is még egyszer az azonnali intézkedést!

    Üdvözlettel: Jándek Gábor
    • A választ írta: Kiss Emese

      Kedves Jándek Gábor!

      Örülök, hogy jelezte észrevételét, és a hiba ellenére nem vesztette el bizalmát bennünk. Bármikor, bármi problémája van azonnal jelezze. Minden hozzánk érkező problémára azonnal reagálunk. Üzenetét továbbítom a kollégáimnak. Jól esik a jó szó.

      Továbbra is várjuk főként Budaörsön :)

      Kwik Fit Központ

  • Gál Z. - 2016-03-14:
    Tisztelt szervìz!
    Ezúton èrdeklődnèk Kia Magentis 2001èvj. szgk. fènyszóróbeállìtását vállalják-e? Ilpetve mennyi a munkadìj?
    Köszönettel Gál Attila
    • A választ írta: Kiss Emese

      Tisztelt Gál Attila!
      Kérem egyeztessen most időpontot a Váci úti szervizünkkel.
      Márkafüggetlen szerviz vagyunk.
      Olyan kis művelet, hogy díjtalanul beállítjuk.
      Tel.szám: 20/ 349 5159

  • Varga Olivér - 2015-11-09:
    Tisztelt Szerelő úr!

    Én hallássérült kőbányai lakos vagyok.
    Szeretném megkérdezni hogy mennyibe kerül kuplung csere?
    Tegnap este lerobbantam.
    Swift 1993as 1.0 motor
    Várok a választ!
    Üdvözlettel Olivér
    • A választ írta: Kiss Emese

      Tisztelt Olivér!
      Mindenképpen látni kell a kocsit.
      Pontos árajánlatot a szervizünk csak ezután adhat.
      A kocsi teljes átvizsgálása díjtalan.
      Kérem írjon emailt, megpróbálok segíteni időpont-egyeztetésben
      info@kwikfit.hu

  • Pelcéder Péter - 2015-11-01:
    Futóműállításra vittem a 23 éves Honda Civic-emet a 3. kerületi szervizükbe és nagyon megvoltam elégedve sőt lepődve! a magas színvonalú szakmai hozzáértésen a komoly felszerelésen és a rugalmas hozzáálláson. És nem kevésbé az elfogadható árakon. A szervizvezetőnek külön dicséret ehhez a hozzáálláshoz! Kevés olyan szerviz van ahová az autó tulajdonosa besétálhat sőt néha néha még láb alatt is lehet és nyomon követheti hogy mi is történik szeretett autójával. :) Részemről csillagos 5!!!
    • A választ írta: Kiss Emese

      Tisztelt Pelcéder Péter!

      Örömmel olvassuk üzenetét. A weblap felújítás miatt csak most....
      Köszönjük megtisztelő véleményét. A csillagos 5-öst továbbítjuk a szerviznek :)

      Üdvözlettel
      Kwik Fit Központ
      www.kwikfit.hu

  • Horváth Katalin - 2015-10-27:
    mennyibe kerül 2007es ford c-max autoba a vizpumpa csere munkadijjal együtt?
    • A választ írta: Kiss Emese

      Kedves Horváth Katalin!
      Ennyi adat nem elégséges.
      Arra kérem híva fel valamelyik szervizünket, a kollégám adatokat fog kérdezni az autóról,
      ezeket az adatokat adja meg, és akkor tudunk választ adni.
      Pontos árajánlathoz szükséges, hogy átvizsgáljuk a kocsit.
      Az átvizsgálás nálunk ingyenes, kb 30 perc.
      Üdvözlettel
      Kwik Fit Központ

  • Nyári László - 2015-06-08:
    Bár kisebb rendszerhibából adódó gonddal indult a kapcsolat, összességében egy kulturált, segítőkész és jól képzett csapat fogadott és vette kezei közé az autót. Köszönet a Béke utcai szerviz dolgozóinak.
    • A választ írta: Kiss Emese

      Tisztelt Nyári László!
      Bármikor van észrevétele kérem szóljon.
      Most ellenőrzik a rendszert, Önnek köszönhetően :)
      Most fogjuk kiküldeni a havi hírlevelünket, ha esetleg nincs feliratkozva, a web főoldalunkon megteheti.
      Üdvözlettel
      Kwik Fit Központ

  • Hné Anita - 2015-04-13:
    Eddig 4x vettük igénybe a csepeli szervíz szolgáltatásait (9 éves Peugeot), és elégedettek voltunk. Előzetes árajánlatot adtak, majd az időpont-foglalás és az elkészülési határidő is rendben volt. Hamarosan jön a műszaki vizsga… (Köszönjük az e-mail értesítést!)
    • A választ írta: Kiss Emese

      Kedves Hné Anita!
      Köszönöjük megtisztelő üzenetét. Kollégáinknak Csepelre továbbítjuk. Biztos sok energiát ad nekik a mai naphoz :)
      Kwik Fit Központ